DE  ONLINE OPLOSSING VOOR HET BOEKEN EN BEHEREN VAN SPREKERSAGENDA'S

Regel alle sprekersboekingen voor je kerk eenvoudig en snel met Spreker Geboekt. Onderhoud contact, communiceer centraal én geautomatiseerd, met een eenvoudig en helder overzicht van je volledige jaaragenda.

Aanmelden Inloggen

Icon Agenda

(Jaar)agenda van geplande diensten

Icon Overzicht

Visueel overzicht van de boekingen

Icon Comminicatie

Directe communicatie met spreker(s)

Icon Rollen

Ingericht op (overdraagbare) rollen

Icon Cloud

Cloud gebaseerde software, overal toegankelijk

Meld je aan voor het testpanel en gebruik Spreker Geboekt gratis

Aanmelden & Prijzen

Spreker Geboekt komt uit na de zomer van 2023. Wil je de software nu alvast gaan gebruiken? Meld je dan aan voor het testpanel. Je gebruikt dan een eerste versie en deelt je ervaringen met ons. Je krijgt van ons dan een  gratis jaarlicentie en het startpakket t.w.v. € 500,-

Aanmelden nieuwsbrief

Referentie

Gerjan van der Giessen | Creatieve Kerk

"Spreker Geboekt is een prachtige tool die kerken werk uit handen neemt en teams echt ondersteund. We zijn er trots op dit samen te ontwikkelen en mensen mee te helpen."