Iwan & Rebekka

Training & Coaching voor aanbiddingsteams

Na verloop van tijd ervaren dat het een sleur wordt. Of dat de samenwerking moeizaam verloopt. Iwan & Rebekka hebben ontdekt dat er in veel kerken en gemeenten een grote behoefte is aan coaching en begeleiding van het aanbiddingsteam.

Training en coaching door Iwan & Rebekka wordt op maat afgestemd op de behoeften van de band. Samen kijken we naar het doel en stellen we een traject op*. Dit kan variëren van het verbeteren van de (muzikale)kwaliteit van de band tot het zoeken van verdieping in de aanbidding door samen God op een vernieuwde, diepere manier te zoeken.

Aan het begin van het traject nemen we met elkaar de tijd om weer even stil te staan bij waarom God muziek gegeven heeft. Wat aanbidding is en welke rol je daar als muzikant of vocalist in speelt tijdens momenten van lofprijzing en aanbidding. Daarna gaan we op een praktische manier aan de slag waarbij Iwan de band voor zijn rekening neemt & Rebekka aan de slag gaat met de vocalisten.

* Losse (inspiratie)sessies zijn ook mogelijk. De aanpak van Iwan & Rebekka werkt echter beter als we langere tijd met elkaar optrekken.

NIEUWS

Iwan & Rebekka

Aanbiddingteams

Band coaching

Al jaren trainer en coachen Iwan & Rebekka andere vocalisten en muzikanten op een heel praktische manier. Er is aandacht voor de theorie en een stuk toerusting, maar we gaan vooral hands-on met elkaar aan de slag.

Iwan & Rebekka zijn via Creatieve Kerk te boeken als trainer en coach duo voor bands en aanbiddingsteams.

LOCATIE DATUM