Het is onze missie jou te ondersteunen bij het realiseren van je dromen

Creatieve Kerk Pre-release

Wij bieden een platform om creatief talent te PRESENTEREN. Helpen je met het ORGANISEREN van al je activiteiten. Zodat jij je focus, aandacht en tijd houdt om te CREËREN en impact te hebben op je omgeving.

Vertel me daar meer over!

Creatieve Kerk is volop in ontwikkeling. Wil je op de hoogte gehouden worden, of zie je kansen om samen te werken, neem dan contact met ons op.

Samenwerkingen

Het is onze missie om als platform anderen te laten shinen. Artiesten en en sprekers een podium te geven, organisatoren te helpen prachtige diensten en evenementen neer te zetten, om zo samen impact te hebben op onze omgeving.

We willen, en kunnen, dat niet alleen en zijn daarom altijd op zoek naar samenwerkingsmogelijkheden. Heb jij een idee, een initiatief, doel of droom en zie je mogelijkheden om samen op te trekken? Neem dan eens contact op, de koffie staat klaar!

Aanmelden nieuwsbrief