Suzon van Noort

Spreker | Life-Coach | Orthopedagoog

Het is de passie van Suzon om (jonge) mensen te helpen hun identiteit te vinden. Ze geniet van goede gesprekken aan de keukentafel en daagt je uit om te blijven groeien naar datgene wat God in je gelegd heeft. Ze houdt van mensen, ziet de mens in de massa en wil graag dat iedereen de kans krijgt om te groeien op welke plek hij of zij is in de reis met God.

Echtheid is een centraal thema bij Suzon. Ze gaat ervoor om mensen te inspireren, met voorbeelden en lessen uit haar eigen leven om anderen te bemoedigen én uit te dagen. Ik wil graag dat mensen door mijn verhalen iets van Gods grootheid zien en beseffen dat ook zij kunnen groeien in hun relatie met Hem.

Ze spreekt graag over jouw persoonlijke relatie met God en hoe identiteit, weten wie God is, wie jij bent en het luisteren naar Zijn stem daarin fundamentele zaken zijn. Is gepassioneerd over zending en daagt mensen graag uit om de “least, the lost and the last” te bereiken.

Suzon is getrouwd, heeft twee kinderen en werkzaam als coach, adviseur en spreker. Ze is al ruim 20 jaar betrokken bij Teenzone (tienerprogramma Opwekking) en heeft de afgelopen jaren met haar gezin in het buitenland gewoond en gewerkt als zendeling.

NIEUWS

Profiel Klein – 1

Suzon van Noort

Spreker

Tieners

Jongeren

Suzon daagt jongeren uit hun identiteit te ontdekken en te gaan leven naar wat God zelf in ze gelegd heeft.

Suzon is via Creatieve Kerk te boeken als spreker voor erediensten, (jeugd)avonden en evenementen.

Informatie & Boekingen

Creatieve Kerk Tip
Naast het spreken begeleid, is Suzon een mentor voor (jonge)leiders en helpt ze kerken als (beleids)adviseur.

LOCATIE DATUM