Suzon van Noort

Life-Coach | Orthopedagoog | Adviseur | Spreker

Jonge mensen helpen in de zoektocht naar hun identiteit. Ze coachen met praktisch opdrachten om ze te helpen ontdekken wie ze zijn en waar hun drijfveren en passies liggen. Zodat ze daarna kunnen floreren in hun opleiding, leven en bediening. Dát is waar Suzon gepassioneerd over is en beschouwd als een belangrijke missie in haar werk als coach.

Jongeren zijn de rode draad in het werk en bediening van Suzon van Noort. Al meer dan 20 jaar is ze betrekken bij Teenzone, het tienerprogramma tijdens Opwekking. Het liefst wil ze dat jongeren weten waar hun kracht ligt en daarnaar gaan leven. Opgeleid als leraar basisonderwijs en orthopedagoog geeft ze nu op verschillende manieren invulling aan haar passie. Als strategisch adviseur bij de overheid of in kerken (het grote plaatje) of juist in een persoonlijk gesprek aan de keukentafel (persoonlijke impact).

SUZON HELPT JE BIJ

Suzon werkt als coach graag met jongeren en begeleid ze met persoonlijke gespreken in de zoektocht naar identiteit, motivatie, drijfveren en roeping. Overheden en kerken ondersteunt ze als adviseur met beleidsmatige zaken, met name de vraag hoe organisatie bij kunnen dragen aan de veerkracht en mentale gezondheid van jongeren. Ook denkt ze graag mee aan het verkleinen van kansenongelijkheid.

In het bijzonder staat Suzon jongeren bij die na verblijf in het buitenlang terugkomen in Nederland. Na een aantal jaar in het buitenland gewoond en gewerkt te hebben als zendeling, snapt ze de impact van verhuizen en opnieuw settelen in een andere omgeving. Vanuit deze ervaring weet ze hoe moeilijk dit proces het kan zijn voor jongeren. Ben je voor studie of vanuit de zending een tijd weggeweest, maak een zachte landing in Nederland met een aantal gesprekken.

NIEUWS

Suzon van Noort