Joel Treuren

Trainer & coach | Spreker | Podcastmaker

Soms groei je als team zo hard, of loop je vast in bestaand werk, dat het goed is om iemand met een frisse blik mee te laten kijken. Een buitenstaander die objectief mee kijkt, zonder teveel voorkennis of geschieenis in je organisatie kan helpen nieuwe wegen te vinden waar je die zelf niet (meer)ziet.

De afgelopen 15 jaar is Joel actief geweest in verschillende kerken, organiseerde hij jarenlang Opwekking TEENZONE, het jeugdwerk voor Berea Apeldoorn en was hij als oudste van Berea betrokken bij de invulling van het “kerk zijn” in de breedste zin van het woord. Sinds 2022 is hij actief als voorganger van Mozaiek 055 en de oprichting van deze nieuwe gemeente in Apeldoorn. Kenmerkend is zijn vermogen om focus te houden op het doel. Tijdig uitzoomen en overzicht houden, situaties analyseren en met oplossingen komen om bij te sturen. De aanpak van een traject is gericht op een duurzame (persoonlijke) ontwikkeling, waarbij de deelnemers door middel van coaching zelfstandig oppakken wat voor ze ligt.

Werkgebieden en mogelijke trajecten:

• Jeugdwerk; opzetten van een nieuw team of het reorganiseren, toerusten en coachen van een bestaand team
  • Leiderschap; vormgeven van een visie en strategie, vertalen daarvan naar concrete plannen, coachen van (nieuwe)leiders, begeleiding bij standpunt formulering

Aanpak

Formuleren van de hulpvraag in een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Hierna volgt een voorstel en plan van aanpak op maat omdat elke persoon, team en situatie uniek zijn.

Profiel Groot – 2

Joel Treuren

Coaching

Leiderschap

Jeugdwerk

Training

Joel is sterk in het analyseren van situaties, het signaleren van knelpunten, om vervolgens zowel met het team als de individuen daarin plannen te maken en invulling te geven aan gestelde doelen.

Neem contact met ons op om een kennismaking- en oriëntatie gesprek te plannen. Referenties op aanvraag.

Informatie aanvragen

Creatieve Kerk Tip
Joel is via Creatieve Kerk ook te boeken als spreker.