Jenne Minnema

theater)spreker

Jenne Minnema woont in de prachtige stad Zwolle en spreekt sinds 2005 in allerlei diensten en bijeenkomsten. Hij vertelt graag over God en legt de Bijbel op een originele en eigentijdse manier uit om zo de Bijbel zo dichtbij mogelijk te brengen.

“Het is mijn doel dat de hoorders de boodschap onthouden én toepassen. Verschillende vormen van overdracht spreken verschillende mensen aan. Daarom hebben mijn preken een duidelijke boodschap én maak ik gebruik van theaterelementen. Denk aan een goocheltruc, typetjes, grappige of ontroerende verhalen, liedjes, etc. Op die manier hoop ik de impact van de boodschap te vergroten, daar gaat het uiteindelijk om!”

Iets makkelijk roepen vanaf een podium is er voor Jenne niet bij. “Ik preekte al heel lang op de traditionele manier: vanachter een lessenaar. Theaterelementen gebruiken durfde ik niet, al riep mijn omgeving dat ik dat wél moest doen. Toen ik uiteindelijk door God over de streep werd getrokken, hebben we zegeningen mogen zien. Dat principe wil ik graag doorgeven: geloven is niet altijd makkelijk, maar als je op God vertrouwd en met hem de stap durft te zetten gebeuren er bijzondere dingen!”

Profiel Groot
Profiel Klein

Jenne Minnema

Jongeren

Jeugd

Tieners

Theater

TheaterPreek

Jeugdwerk

Event

Voorganger

Jenne spreekt in reguliere diensten, jeugddiensten, events en andere bijeenkomsten.

Creatieve Kerk Tip!
Jenne heeft een hart voor tieners, maar is daarnaast ook bekend als professor Cool waarmee hij theatershows voor kinderen geeft.

Informatie & boekingen
Jenne is via Creatieve Kerk te boeken als spreker voor erediensten, (jeugd)avonden en evenementen.

Informatie & Boekingen