Vraag aan God

Zou jij God wel eens een mail willen sturen?

VraagaanGod.nl is een interkerkelijk project, dat mensen uitdaagt om een levensvraag te stellen. Het is een online manier van missionair-zijn: niet er zelf op uitgaan om de boodschap te verkondigen, maar in je antwoord aansluiten bij de vragen die mensen hebben. Als zij hun persoonlijke vraag stellen, betekent dat dat ze ook open staan voor de christelijke antwoorden. De website en het mailadres bereiken vooral mensen die niet of nauwelijks iets weten van het christelijk geloof en die ook nooit beseft hebben dat in de Bijbel zoveel antwoorden te vinden zijn. Mensen stellen er heel persoonlijke vragen, over bijvoorbeeld huwelijk, werk, lijden en schaamte.

Meedoen kan door je (gemeente) aan te melden als team, door te doneren of door mee te werken.

Website voor kerken bezoeken

Stel een vraag

Vraag aan God

Creatieve evangelisatie

Evangelisatie

ICT

Vraag aan God is een evangelisatie platform dat door kerken ingezet kan worden om hun omgeving te dienen door (online) het gesprek aan te gaan met mensen die zoekend zijn.

Website voor kerken bezoeken