Voor Organisatoren

Kerkleiders | Organisatoren | Jeugdwerkers

Hoe we jou helpen

Gebrek aan mensen, middelen, tijd, energie of inspiratie is niet langer een belemmering. Creatieve Kerk helpt jou op gebieden waar je handjes te kort komt, zodat je kan organiseren met impact.

Versterken

• Het netwerk
    Zoek de juiste persoon of organisatie voor elke klus. Een vormgever om de huisstijl van de kerk op te frissen, een trainer om aan de slag te gaan met het aanbiddingsteam of coach voor je (jonge)leiders. Kijk alvast eens rond in de profielen van organisaties en creatief professionals.

• Netwerk en bemiddeling
    Op zoek naar specifieke ondersteuning, neem dan gerust contact met ons op. We denken graag met je mee om de juiste persoon of organisatie te vinden.

• Middelen
    Op de profielen kan men (gratis en betaald) materiaal aanbieden dat jij weer kan gebruik voor al jouw plannen en events.

Vernieuwen

Van sprekers en artiesten, tot vormgevers en trainers: vindt iets nieuws buiten je eigen kringen om fris en vernieuwend te blijven.

Inspireren

Laat je inspireren door het kijkje in de keuken dat anderen je geven d.m.v. blogs, podcasts, video’s en gedeelde middelen.

Waar wij je mee kunnen helpen

• Vinden van, en koppelen aan  de juiste mensen voor jouw project, evenement of dienst.
  • Maak gebruik van ons platform om snel een concept te lanceren zonder de basis elke keer zelf op te hoeven zetten.

Op deze website gebruiken we tools om de website te verbeteren en je een goede, gepersonaliseerde ervaring te geven. Ga je daar mee akkoord?