Artiesten | Bands | Theatermakers | Kunstenaars

Hoe we jou helpen

Wij bieden een platform om creatief talent te PRESENTEREN. Helpen je met het ORGANISEREN van al je activiteiten. Zodat jij je focus, aandacht en tijd houdt om te CREËREN en impact te hebben op je omgeving.

Presenteren

Profielen staan centraal op Creatieve Kerk. Het is dé plek om talent te vinden & om gevonden te worden. Hier presenteer je jezelf d.m.v. je bio, beeldmateriaal, video, podcasts, nieuws & middelen.

Organiseren

Focus op je eigen talent en laat je op alle andere gebieden ondersteunen door anderen, dat is onze visie achter het aanbieden van (online)tools, offline support & het Creatieve Kerk netwerk.

Waar wij je mee kunnen helpen

• Netwerk en bemiddeling
    Ben je op zoek naar een studio om je album op te nemen, vormgever voor je website, video editor voor een vlogserie of vocal coach om die hoge noot net wel te halen? Wij denken graag met je mee om voor een klus of productie de juiste partijen te vinden die je kunnen helpen.

• Toekomstmuziek
    Het is nu nog niet mogelijk, maar het is onze wens om je in te toekomst te kunnen helpen bij het organiseren van een tour, managen van je carrière en verzorgen van boekingen, dat kunnen we zelf doen of met een netwerk van partners.

• Projectmanagement
    Organiseren van een release of tour

Creëren

Van sprekers en artiesten, tot organisatoren en jeugdleiders, iedereen creëert om met zijn of haar boodschap impact te hebben. Wij ondersteunen je daarbij.

Waar wij je mee kunnen helpen

• Vinden van de juiste locatie en/of faciliteiten

• Connecten aan de professionals binnen ons netwerk

• Digitale distributie
    Wij zorgen ervoor dat je (nieuwe of bestaande) muziek op alle bekende platformen komt te staan

• Online verkopen
    Wil je producten verkopen, dan kan je zelf een webshop oprichten of gebruik maken van onze Creatieve Kerk shop. Indien gewenst incl. verzending en afwikkeling van de orders voor vaste tarieven.

• Oefenruimte
    Op zoek naar een plek om met je band te repeteren, wij hebben een ruimte incl. backline en mogelijkheid om een opname te maken (niveau: demo’s).
  • Online tooling
    Gebruik van onze tooling voor je nieuwsbrief, webshop en betalingen (on- & offline)