Marcel van Noort

Spreker | Coach | Mentor

“Het is mijn verlangen dat (jonge)mensen een persoonlijke ontmoeting hebben met de Vader, zodat ze vergeving en vrijheid vinden om zelf impact te hebben in hun omgeving.” Marcel’s enthousiasme richt zich op het bewegen van mensen naar een intieme relatie met God. Zijn boodschap richt zich op persoonlijke groei en het in gang zetten van transformatie.

Marcel werkt al meer dan 25 jaar mee met de Teenzone van Opwekking en geeft internationaal les in de Discipleship Training School van Jeugd met een Opdracht. Hij houdt van jonge mensen en is zijn hele leven bezig geweest met het leiden van groepen jongeren. Door die ervaring weet hij als geen ander het belang van een persoonlijke ontmoeting met Jezus. Zijn passie voor, en kennis van Gods woord, gebruikt hij om de bijbel toegankelijk en toepasbaar te maken. Zijn preken en studies zijn gericht op kennis en persoonlijke ontwikkeling, hij prikkelt en daagt uit om te groeien en keuzes te maken.

De afgelopen jaren woonde en werkte hij met zijn gezin in Hong Kong en Portugal, hierdoor is zijn passie voor jonge mensen wereldwijd gegroeid.

Onderwerpen waar Marcel heel graag over spreekt zijn het Vaderhart van God, Wie God is, de Heilige Geest, Jezus & Discipelschap en het verstaan van God stem. Marcel is hier enthousiast over omdat hij gelooft dat dit cruciale onderwerpen zijn om te groeien als discipel van Jezus.

Profiel Groot
Profiel Klein

Marcel van Noort

Spreker

Tieners

Jongeren

Marcel spoort aan tot persoonlijke ontwikkeling en een persoonlijke ontmoeting met de Vader.

Management & boekingen
Marcelk is via Creatieve Kerk te boeken als spreker voor erediensten, (jeugd)avonden en evenementen.

Informatie & Boekingen

Creatieve Kerk Tip
Naast het spreken begeleid, is Marcel een mentor voor (jonge)leiders.

LOCATIE DATUM