Veel gestelde vragen

Ja, en nee, Creatieve Kerk is een half open platform. Dat wil zeggen dat iedereen zich aan kan melden, alleen plaatsen we niet alles. We willen in kunnen staan, wat betreft inhoud en kwaliteit, voor de partijen die via ons te boeken zijn. Het is daarom, in tegenstelling tot andere initiatieven, geen volledig open platform.

We kijken en zoeken naar een manier om dit in de toekomst te kunnen schalen. De validatie gebeurt op dit moment op basis van ons eigen netwerk.

Er zijn geen kosten verbonden aan het aanmelden op Creatieve Kerk. Dit hangt samen met het punt hierboven, alsook onze visie dat de kosten bij de boekende partijen horen te liggen, niet bij een spreker, artiest of andersinds creatief profesional.

De basis van het platform is en blijft gratis. Voor aanvullende diensten wordt wel een vergoeding betaald.

Op dit moment is het mogelijk om via onze website je producten aan te bieden, hiervoor rekeningen we een kleine verwerkingsfee. Ook is het hierbij mogelijk de afhandeling en verzending van orders door ons te laten verwerken.

Absoluut, heb je een goed idee, een actie, (maatschappelijk) initiatief of evenement, maak dan gebruik van de techniek die wij al hebben staan.

Tot de mogelijkheden behoren: een single-page website pagina, nieuwsbrief systeem en een webshop waarin je je aanbod kunt plaatsen.

Neem voor verdergaande oplossingen contact met ons op.

Contact opnemen

Wil je met ons mee bouwen aan het platform? We hebben de koffie klaar staan en maken graag kennis.