Zet je talent optimaal in

Van scholen en voetbalverenigingen, tot kerken en goede doelen, veel gehoord de laatste jaren is dat het steeds lastiger is om al het vrijwilligers werk ingevuld te krijgen. Mensen hebben het drukker dan ooit, meer keuzes dan vroeger en stellen misschien anderen prioriteiten. E.e.a. zal hierbij in coronatijd nog veel verder onder druk zijn komen te staan.

Kerken draaien voor een groot deel op het vrijwillige werk van hun leden. De tijd die ze beschikbaar stellen om te dienen is waardevol en iets om zuinig op te zijn. Dit was voor ons een belangrijke beweegreden om te kijken of we het arbeidsintensieve proces van het boeken van diensten konden optimaliseren met software. Zodat de tijd die mensen beschikbaar stellen zo goed mogelijk gebruik kan worden.

Door het boekingsproces te vereenvoudigen, te digitaliseren én deels te automatiseren, kunnen je teamleden tijd en energie besparen en zich richten op andere taken binnen de gemeente. Dit zorgt voor een betere efficiëntie en maakt het werkproces aangenamer voor vrijwilligers. Zo kan Spreker Geboekt naast het boeken van sprekers en het bijhouden van de agenda, ook een belangrijke rol spelen bij het optimaliseren van het werkproces en de inzet van vrijwilligers. Het is ons verlangen om op deze manier vele kerken te ondersteunen, werk uit handen te nemen en zo anderen te dienen.

Benieuwd hoe we dit aanpakken? Bekijk de functies hier.