Teamwissels? Geen probleem!

We schreven eerder al over het belang van je vrijwilligers zo efficiënt mogelijk inzetten en ze faciliteren met middelen die ze nodig hebben om het werk te doen.

Anderen reden die ons ertoe gezet heeft deze oplossing te ontwikkelen is dat het werk in een kerk nogal eens overgedragen wordt. Een kerkraadslid vervult de functie een bepaalde termijn, een coördinator gaat iets anders doen of iemand stopt vanwege drukte of ziekte.

In alle gevallen is het fijn als het werk gemakkelijk overgedragen kan worden. Zeker bij iets als het plannen van diensten en het boeken van sprekers is het voor de continuïteit belangrijk dat dit blijft lopen.

Het overdragen van spreadsheets is nog wel te doen, lastiger wordt het als er gewerkt is op papier. Om nog niet te spreken over communicatie via e-mail, app of telefoon. Dan wordt het erg lastig om afspraken, uitnodigingen, toezeggingen en afwijzingen terug te vinden.

Met onze software is het boeken van sprekers voor je diensten:

• Centraal geregeld en opgeslagen, daarom
  • Perfect om met een team aan te werken
  • Of overdraagbaar bij teamwissels

Bijkomend voordeel is dat met deze aanpak het vrij eenvoudig is om met meerdere mensen samen te werken aan het proces. In het overzicht wordt namelijk visueel in één oogopslag duidelijk gemaakt waar we staan en wat de status is. Ook uitnodigingen en reacties zijn voor iedereen inzichtelijk.